क्या रोजा दार कोई चीज चख सकता है? | Can a fasting person taste anything?-Sunni

क्या रोजा दार कोई चीज चख सकता है? (Can a fasting person taste anything?)

रोज़ेदार को बिना उज़्र किसी चीज़ का चखना या चबाना मकरूह है। चखने के लिए उज़्र यह है कि मिसाल के तौर पर, औरत का पति या बंदी गुलाम का मालिक बद मिज़ाज है कि नमक कम होगा तो उसकी नाराज़ी का बाइअस होगा इस वजह से चखने में हरज नहीं है,

चबाने के लिए यह उज़्र है कि इतना छोटा बच्चा है कि रोटी नहीं खा सकता और कोई नरम खाना नहीं जो उसे खिलाई जाए, न हैज व निफास वाली या कोई और बे रोज़ा।ऐसा है जो उसे चबा कर दिया तो बच्चे के खिलाने के लिए रोटी आदि चबाना मकरूह नहीं । चखने से मुराद ये है के जबान पर रख कर मजा दर्याफ्त करले और उसे थूक दे उसमे से कुछ भी हल्क़ में ना जाने पाए । (बहारे शरीयत)

चखने के वो मतलब नहीं है जो आजकल आम मुहावरा है, यानी किसी चीज़ का मजा दर्याफ्त करने के लिए उसमें से थोड़ा खा लेना यूँ हो तो कराहत् कैसी रोजा ही टूट जायेगा बल्के कफ्फारा के शराईत पाए जाए तो कफ्फारा भी लाज़िम होगा। ( बहारे शरीयत)


क्या गाली देने से रोजा टूट जाता है

झूठ, छुगली, और गीबत, गाली देना, बेहूदा बात, किसी को तकलीफ देना, ये चीजें वैसे भी नाजायज़ और हराम हैं, रोज़े में। ज़्यादा हराम है और इनकी वजह से रोज़े में कराहत् आती है। ( बहारे शरीयत)


क्या रोजा दार कोई चीज चख सकता है?Can a fasting person taste anything?

Can a fasting person taste anything?

It is Makruh for a fasting person to chew or chew anything without excuse. The reason for tasting is that, for example, a woman’s husband or the owner of a captive slave is ill-tempered and if there is less salt, he will be prone to resentment, hence there is no harm in tasting.

The reason for chewing is that the child is so small that he cannot eat bread and there is no soft food that can be fed to him, not the one for Haij or Nifas or any other non-fasting. Chewing bread etc. is not Makruh. The meaning of tasting is to taste the taste by placing it on the tongue and spitting it out so that nothing of it gets into the throat. (Bahar Shariat)

Tasting does not mean the same thing which is a common idiom these days, that is, eating a little bit of something to taste it, then the fast will be broken, but if the Shariah of Kaffarah is found, then Kaffarah will also be obligatory. (Bahara-e Shariat)

Does abusing break the fast?

Lies, backbiting, backbiting, abusing, talking nonsense, hurting someone, these things are anyway illegitimate and haram. There is more haraam in fasting. And because of this there is karahat (Makruh) during fasting. (Baharae Shariat)


روزه دار کو بلا عذر کسی چیز کا چکھنا یا چبانا مکروہ ہے۔ چکھنے کے لیے عذر یہ ہے کہ مثلا عورت کا شوہر یا باندی غلام کا آقا بد مزاج ہے کہ نمک کم و بیش ہوگا تو اس کی ناراضی کا باعث ہوگا اس وجہ سے چکھنے میں حرج نہیں، چبانے کے لیے یہ عذر ہے کہ اتنا چھوٹا بچہ ہے کہ روٹی نہیں کھا سکتا اور کوئی نرم غذا نہیں جکہ اسے کھلائی جائے، نہ حیض و نفاس والی یا کوئی اور بے روزہ ایسا ہے جو اسے چبا کر دیدے، تو بچہ کے کھلانے کے لیے روٹی وغیرہ چبانا مکروہ نہیں ۔ چکھنے سے مراد یہ ہے کہ زبان پر رکھ کر مزہ دریافت کر لے اور اسے تھوکے دے اس میں سے کچھ حلق میں نہ جانے پاۓ۔(بھارِ شریعت

چکھنے کے وہ معنی نہیں جو آج کل عام محاورہ ہے یعنی کسی چیز کا مزہ دریافت کرنے کے لیے اُس میں سے تھوڑا کھا لینا کہ یوں ہو تو کراہت کیسی روزہ ہی جاتا رہے گا ، بلکہ کفارہ کے شرائط پائے جائیں تو کفارہ بھی لازم ہوگا۔(بھارِ شریعت

کیا گالی دینے سے روزہ ٹوٹ جاتا ہے۔

جھوٹ ، چغلی، غیبت، گالی دینا،بیھودہ بات، کسی کو تکلیف دینا کہ یہ چیزیں ویسے بھی ناجائز و حرام ہیں روزہ میں اور زیادہ حرام اور ان کی وجہ سے روزہ میں کراہت آتی ہے. (بھارِ شریعت

Read More: खाना खाने से पहले की दुआ| Dua to Eat Food (Hindi, English)1- Sunni

Leave a Comment